Print

-

>Scripties lijken mij bij uitstek geschikt om alleen nog maar
>elektronisch
>aan te bieden. Op alle deelgebieden die daarvoor nodig zijn is al
>expertise
>opgedaan in het land, met name ervaringen uit het DEGREE project en het

Beste Hans,
Digitaal aanbieden van scripties hebben we ook aan gedacht, maar juist
vanwege ervaringen opgedaan binnen degree, denk ik daar voorlopig toch niet
aan. Vooral vanwege het heterogene (elektronische)formaat.
(kort)Uitleenbaar maken is een optie, maar de belangstellenden voor
scripties zijn in hoofdzaak afkomstig van  andere universiteiten, en
instellingen, die hebben vaak geen leenpas oid en vinden dat dan veel werk
om dat alsnog te realiseren.  Zo zijn de scripties Economie bijvoorbeeld
bijzonder populair bij HEAO en HES studenten.
mvg
Gerard Kohler