Beste lezer,

Ik zou graag de vacature die (nu voor de tweede maal) open staat bij de gemeente Nieuwegein onder de aandacht willen brengen. Ik vertrek per 1 april, en zoek een opvolger. Alvast bedankt!

‘Nieuwegein was de afgelopen jaren geregeld in het nieuws met spectaculaire archeologische vondsten; Swifterbantopgravingen met meerdere menselijke begravingen, een grote goed geconserveerde vroegmiddeleeuwse visweer met als topvondst een Gicelin slagzwaard, en recent een Romeinse helm type Weisenau. De huidige archeoloog heeft een nieuwe baan en de gemeente zoekt daarom een nieuwe beleidsadviseur archeologie, die zich niet alleen hard gaat maken voor het archeologische erfgoed, maar ook een deel van het bovengrondse erfgoed onder zijn/haar hoede neemt. Denk hierbij aan meerdere kastelen, de monumentale sluizen, de Nieuwe Hollandse Waterlinie objecten en het jongere gebouwde erfgoed. Sluitingsdatum is 19 april.’

Vacatures | Gemeente Nieuwegein

Met vriendelijke groet,

Edmée Sleijpen | Beleidsadviseur Monumenten, Archeologie en Cultuurhistorie | Gemeente Nieuwegein
Postbus 1, 3430 AA Nieuwegein | Stadsplein 1, 3431 LZ Nieuwegein
T 030-607 1278 | M  06-50005496 | E [log in to unmask]

Werkdagen: ma, di, do en vr (alleen in even weken)

P Please consider the environment before printing this e-mail