Collega's

Helaas, helaas, helaas, kan ik niet meer IBL-en bij de UKB bibliotheken als bedrijfsbibliothecaris en dan zit ik dus een beetje onthand bij een artikel als het onderstaande dat alleen maar bij een Universiteits- of een Hogeschoolbibliotheek te krijgen is. Kan iemand voor mij even kijken?

Gerard Bot, hoogleraar aan Wageningen Universiteit: "Energieneutrale kas is knollen voor citroenen verkopen"
Medema, Dennis; Bot, G.P.A.
Vakblad voor de Bloemisterij 2007 (2007)25. - ISSN 0042-2223 - p. 6 - 6.

Met vriendelijke groet

Ali Molenaar
Fugro Netherlands Marine B.V.
Nootdorp

NEDBIB-L discussion list for information professionals

Snel aan- of afmelden? Zie de NEDIB website
Website: http://nedbib.reuser.biz
Moderator: arno hp reuser. nedbib.reuser.biz