Van: Discussielijst voor Bibliothecarissen en Informatieprofessionals [mailto:[log in to unmask]] Namens Hanneke van Kessel
Verzonden: woensdag 5 juni 2019 15:21
Aan: [log in to unmask]
Onderwerp: Re: [NEDBIB-L] Vraag: Hoeveel openbare bibliotheken hebben een jongerenafdeling?

Beste Cedric,

Dat mag je zeker.

Maar voordat ik de vraag beantwoord ben ik wel heel benieuwd naar wie je bent en vooral naar waarom je deze vraag stelt. Wat is het doel hiervan?

Met vriendelijke groet,

J.L.T.M. (Hanneke) van Kessel

Kennismanager

T. 030-2326418

M. 0612254824

Moreelsepark 1   3e etage

3511 EP Utrecht

Postbus 487

3500 AL Utrecht

www.juridischloket.nl

[log in to unmask]" alt=Juridisch-loket-logo-voor-in-outlook-handtekening>

Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde en kan informatie bevatten die vertrouwelijk van aard is. Is dit bericht niet voor u bestemd, laat het ons weten en verwijder vervolgens het bericht.