Print

Beste Informatieprofessional,

Geef jij als professional ook workshops, trainingen of instructies? En wil je meer weten over het ontwerpen van een goed programma, over werkvormen en hoe je meer interactie krijgt? Op vrijdag 5 april organiseer ik de training Didactiek voor professionals en er zijn nog enkele plekken vrij!

Samen met vakgenoten ga je aan de slag met allerlei vraagstukken rondom het geven van instructies, trainingen/workshops en introducties. De onderlinge uitwisseling wordt altijd erg goed gewaardeerd en levert mooie inzichten op.

Deze training geeft antwoord op vragen als;

- Hoe kan ik saaie stof aantrekkelijk maken voor mijn doelgroep?

- Hoe kan ik aansluiten bij mijn doelgroep?

- Hoe zorg ik ervoor dat ik de draad van mijn verhaal niet kwijtraak?

- Hoe krijg en houd ik de aandacht van mijn doelgroep?

- Hoe geef ik een boeiende instructie?

Tijdens de training wordt de theorie over didactiek afgewisseld met opdrachten.

Welke onderwerpen komen aanbod?

- Leerstijlen en leercyclus van Kolb

- Groepsdynamica

- Contact maken en houden met deelnemers

- Interactie met deelnemers

- Ontwerpen van een lesplan

- Rollen en vaardigheden van de trainer/instructeur

Persoonlijke intake en nazorg

Met iedere deelnemer voer ik vooraf een persoonlijk intakegesprek om de opbouw van mijn training optimaal te laten aansluiten bij de persoonlijke leerwensen. Daarnaast plan ik een nazorggesprek met je in om na een maand te bespreken wat je ervaringen zijn.

De training vindt plaats in Weesp tegenover het station.

Kosten

De training kost 450 euro.

Wil je meer weten of je aanmelden? Kijk op mijn website<http://www.jantinezeeman.nl/didactiek-voor-informatieprofessionals/>, mail of bel mij.
Hartelijke groet,