Print

Print



 

HowardsHome is in ruim 17 jaar tijd uitgegroeid tot marktleider op het gebied van informatievoorzieningen en -distributie en behoort nog steeds tot een van de meest innovatieve bedrijven in Nederland (www.howardshome.com).

 

Er is veel belangstelling voor onze diensten en we werken voor brancheorganisaties, banken, uitgevers en advocatuur.

 

We zijn momenteel met ca. 15 medewerkers (in Nieuwegein) met daarnaast een 10-tal flexwerkers ter ondersteuning. De cultuur is erg informeel, open, en zeer sterk klantgericht.

 

We zijn op zoek naar een Customer Success Manager voor onze producten HowardsHome Nieuws, HowardsHome Monitoring, Curation Hub en Sales Triggers.

 

Onze Customer Success Managers zijn klantgericht, en dragen hun visie en inzichten in de praktijk uit. Als Customer Success Manager ben je een inhoudelijk sterke partner voor onze klanten en het vaste aanspreekpunt. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren en ondersteunen van onze klanten op het gebied van social media, nieuwsvoorziening en content curation. Dat doe je niet alleen met een sterk gevoel voor nieuws en social media, maar ook door gebruik te maken van je ervaring. Als Customer Success Manager geef je workshops en inspiratiesessies bij klanten, en begeleid je hen bij de inrichting en uitrol van onze producten.

 

Wat ga je doen?

·         Projectmanagement, begeleiding van de inrichting projecten bij onze klanten en interne projecten met eigen producten Nieuws, Monitoring, Curation en Sales Triggers

·         Trainingen geven in de tooling voor nieuws, social media en content curation

·         Betrokken bij ontwikkelingen van nieuwe digitale producten en diensten en go-to-market nieuwe producten

·         Uitvoering nieuws-selecties voor klanten

·         Bemanning van Support desk, voor klanten voor alle services

 

Welke kennis en eigenschappen verwachten we?

·         Ten minste HBO werk- en denkniveau;

·         Enkele jaren ervaring in de wereld van (zoeken naar) nieuws;

·         Enige ervaring met social media en content curation, kennis van de mogelijkheden en onmogelijkheden;

·         Kennis van interne processen en ontwikkelingen, optimaliseren project aanpak en methodes;

·         Bekendheid met het gebruik en inrichting van een CRM, een CMS, SharePoint;

·         Bekend met marketing, communicatie en informatiedienstverlening;

·         Nieuwsgierig, flexibel, enthousiast, social savvy, teamplayer, zelfstandig werker, stressbestendig, accuraat en punctueel.

 

Beschikbaarheid in overleg.

Het is wel handig als je in de buurt van Nieuwegein/Utrecht woont.

 

Wat bieden we?

·         Een leerzame omgeving; je werkt met het nieuwste van het nieuwste

·         Je maakt deel uit van een enthousiast team van professionals

·         Een beloning gebaseerd op opleiding en ervaring

·         Een dienstverband van 24 en 36 uur, in overleg

·         Een tijdelijk contract met uitzicht op een vaste aanstelling

 

Interesse gewekt? Stuur dan een e-mail naar [log in to unmask] waarin je aangeeft waarom deze vacature je aanspreekt. Sluit ook je CV bij, of liever vermeld daarin je LinkedIn adres, dan geef ik je zo snel mogelijk een reactie. We horen graag van je!

+----------------------------------------------------- | Verzonden via NEDBIB-L http://nedbib.reuser.biz voor informatie +-----------------------------------------------------