Print

Beste Informatieprofessional,

Het mooiste compliment dat ik als ontwikkelaar van trainingen krijg, is dat mijn deelnemers vertellen hoe goed mijn trainingen aansluiten bij de uitdagingen in hun dagelijkse praktijk. Dat doe ik door vooraf een goede analyse te maken van de situatie van alle deelnemers/de organisatie. Vaak via persoonlijke intake gesprekken.
Op mijn website staat de planning t/m oktober voor de trainingen:

  *   Didactiek voor Informatieprofessionals
  *   Presenteren & Profileren
  *   Accountmanagement voor Informatieprofessionals.
Naast de open inschrijving bied ik in company oplossingen voor bovengenoemde trainingen of voor specifieke vragen die leven in jouw organisatie.
Meer weten? Bel of mail mij! Ik kom graag vrijblijvend langs voor een kennismakingsgesprek.
Hartelijke groet,

Jantine Zeeman

Jantine Zeeman Communicatie
www.jantinezeeman.nl<http://www.jantinezeeman.nl>