-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Discussielijst voor Bibliothecarissen en Informatieprofessionals
[mailto:[log in to unmask]] Namens Erwin la Roi
Verzonden: dinsdag 29 november 2011 11:07
Aan: [log in to unmask]
Onderwerp: [NEDBIB-L] Prissma: Nog 3 plaatsen bij Kijkje in de Keuken

Er zijn nog 3 plaatsen beschikbaar om een unieke inkijk te mogen  nemen in
de informatie- en kenniskeuken van Amnesty International!
Dit vindt plaats op donderdag 15 december.

Kijk voor het middag programma hier: http://www.prissma.nl/?page_id=325

Deelnemen? Mail mij met je voor- en achternaam en de organisatie waarvoor je
werkt.

Met hartelijke groet,
Erwin la Roi
Secretaris Prissma

+-----------------------------------------------------
| Verzonden via NEDBIB-L
| Grootste algemene discussielijst voor informatieprofessionals in NL
| Zie de NEDBIB-L website op http://nedbib.reuser.biz voor informatie
| en instellingen.

-----
Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 2012.0.1873 / Virusdatabase: 2102/4645 - datum van uitgifte:
11/28/11