Print

Hallo,

Als je een informatie-energie model hebt is elke reactie winst.
Daarnaast, als je de relativiteit van informatie behandelt heeft iedereen
gelijk.

Ik geef toe dat ik uit dezelfde emotie ooit deze zoektocht begonnen ben.
Het leren herkennen van deze ' nekvelspeak'  was voor mij juist zo'n
eye-opener
en is iets waar de  'lostlibrarianOfLove in action' beslist enige aanleg
voor heeft.

Nu ben ik wel bang dat ik mijn eigen verhaal niet meer kan onderuithalen,
logischerwijs.

Ik voorzie dat u dit allemaal al weet,
en zie er naar uit dit met u , onde het genot van een kopje koffie,
nog eens hartelijke ' door te zagen' .

Met vriendelijke groet,

Op 26 augustus 2009 23:32 schreef Flox den Hartog Jager
<[log in to unmask]>het volgende: