Van: Discussielijst voor Bibliothecarissen en Informatieprofessionals [mailto:[log in to unmask]] Namens H lostlibrarianoflove
Verzonden: maandag 23 maart 2009 15:05
Aan: [log in to unmask]
Onderwerp: [NEDBIB-L] Informatie Energie model

Hoe maak je excuses als je verkeerd excuses maakt?
Misschien ben ik niet zo geschikt voor het openbare leven.
Onderstaand heb ik het informatie-energiemodel neergezet.

http://lostlibrarianoflove.blogspot.com

*Informatie is energie*
1 - Model
2 - Voorbeelden
3 - Context, comfortzone en energie.
4 - Gebakken lucht?
5 - LostLibrarianOfLove, AH en KPN: drie keer hetzelfde?

Op de blog staat het model uitgewerkt.

Aanmelden? Afmelden? Info? Zie de NEDBIB-L website op http://nedbib.reuser.biz/
      lijstbeheerder: Arno H.P. Reuser    [log in to unmask]

       EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS
 Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller
                              Houd hier a.u.b. rekening mee!