Print

Het blijft toch de aandacht vragen.

Onlangs heb ik gelezen, door een ( overigens, normaliter zeer
goed ge´nformeerde ) Nederlandse kollega geblogd, dat de
daadwerkelijke belangstelling onder studenten, zelfs in de
U.S.A., voor 24/7 bibliotheekopenstelling in feite best wel
mee zou kunnen vallen. Als voormalig student Ŕn UD in dat
land klonk die konstatering mij eerlijk gezegd toch al ietwat
diskutabel in de ( virtuele ) oren.
En nu kom ik het v˛lgende tegen :

http://wlaweb.blogspot.com/2009/03/uw-madison-students-clamor-for-anotherhtml.

Blijkt dat zelfs twee lokaties op een universiteit onvoldoende
zijn ( ik citeer :  "overcrowding" !! ). Wij weten van de kwaliteit,
over het algemeen, van U. Wisconsin-studenten -- maar z˛
uitzonderlijk zijn zij volgens mij ook weer niet.

- Laval H.

Aanmelden? Afmelden? Info? Zie de NEDBIB-L website op http://nedbib.reuser.biz/
      lijstbeheerder: Arno H.P. Reuser    [log in to unmask]

       EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS
 Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller
                              Houd hier a.u.b. rekening mee!