Print

Beste Marianne,

Het is wellicht maar hoe men het rapport leest.

Helaas kan ik nu de tijd niet vrijmaken om (uitvoerig) op
jouw goede vraag in te gaan. Dat hebben echter tenminste
een paar kollega's -- Matthew Mezey ( "KM disappoints
again - in Top 25 management tools survey", "Knowledge
Management . . . was well below the average in satisfaction" )
en Maria Brunella Longo ( "sorry for the churches that
"believe" in these losing tools", "when there is no evidence
in support of their utility" ) -- reeds enigszins voor mij
gedaan, merk ik, op :

http://communities.cilip.org.uk/blogs/update/archive/2009/03/18/km-disappoints-again-survey-of-top-25-management-tools.aspx

( En dat bovenop al de verwijzingen ter zake die ik in
mijn presentatie over de relevantie van de opleidingen
op OCN2008 afgelopen oktober [ nog *steeds* niet
door de NVB op DARLIN gezet -- wat ik helemaal niet
begrijp ] gaf. )

- Laval H.