From: "Waal, S.M. de" <[log in to unmask]>
To: [log in to unmask]
Sent: Monday, March 2, 2009 3:22:06 PM
Subject: [NEDBIB-L] registratiesysteem

Graag zou ik willen weten wat een goed registratiesysteem is voor ongeveer 150 boeken en 10 tijdschriften in een documentatiecentrum van de UvA.

-Het registratiesysteem hoeft alleen inzichtelijk te zijn voor de medewerkers van het documentatiecentrum, zodat zij goed kunnen zien wat er aanwezig is.
-In principe wordt niets uitgeleend, het is alleen ter inzage, maar soms kan een medewerker een boek/tijdschrift tijdelijk lenen.
-Makkelijk updaten
-Aanschafdatum boeken kunnen weergeven
-welke abonnementen zijn betaald/ nog niet betaald

Kunnen jullie mij tips geven?

Alvast bedankt!

Sonia de Waal

Documentatiecentrum
Universiteit van Amsterdam
Binnengasthuisstraat 9
1012 ZA Amsterdam
The Netherlands

Phone. +31-20-525 2595
Fax.    +31-20-525 2999

Aanwezig maandag en donderdag

Aanmelden? Afmelden? Info? Zie de NEDBIB-L website op http://nedbib.reuser.biz/
      lijstbeheerder: Arno H.P Reuser    [log in to unmask]

      EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS
Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller
                              Houd hier a.u.b. rekening mee!