Print

Geachte lezer,

Gedurende lange tijd ben ik bij de overheid als documentalist werkzaam geweest.

Maken van titelbeschrijvingen en abstracts, en toekennen van trefwoorden.

Onderwerpen: milieu, ruimtelijke ordening en inburgering & integratie.

Ik werk mij in redelijk korte tijd ook in andere onderwerpen in.

Wie weet in de Randstad nog mogelijkheden voor zulke werkzaamheden?

G.A. van der Hoog.

Jouw nieuws en entertainment, vind je op MSN.nl!
http://nl.msn.com/
Aanmelden? Afmelden? Info? Zie de NEDBIB-L website op http://nedbib.reuser.biz/
      lijstbeheerder: Arno H.P. Reuser    [log in to unmask]

       EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS
 Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller
                              Houd hier a.u.b. rekening mee!