Print

Beste Arno,

Ik snap niet helemaal waarom attachments nodig zijn. Als je een
evenement ofzo organiseert waar je reclame voor wil maken, dan zet je
de flyer toch gewoon ergens op een server en je zet in je bericht een
link hier naartoe (of je linkt gewoon naar de website van het
evenement).
De meeste andere berichten waar je een bijlage aan toe wilt voegen,
zijn meestal maar voor een heel select gezelschap bedoeld, dus stuur
ze dan aub ook alleen naar die mensen die erin geinteresseerd zijn.
Het lijkt me ook een behoorlijke belasting om ruim 2000 keer 2 MB te
moeten versturen (laat staan als je die limiet nog hoger zou zetten
zoals Michel voorstelde).

Graag hoor ik dus andere toepassingen waar attachments nuttig voor
kunnen zijn waar ik nu niet aan gedacht heb, want anders zie ik de
meerwaarde eigenlijk niet. Volgens mij levert het vooral bestanden op
die per ongeluk naar de hele lijst gestuurd worden ipv direct naar de
bedoelde geadresseerde(n). Dit zie ik ook bij andere discussielijsten
waar ik lid van ben, waarbij het al mogelijk is om bijlagen mee te
sturen.

Met vriendelijke groet,

Sjors Clemens