Print

Beste Arno,

1. goed plan: doen.
2. waarom de 2Mb beperking? Ik snap best dat er één of andere limiet
moet komen, maar 2Mb klinkt mij wel erg 1988 in de oren. Een foto is
vaak al 2,4, een pdf rond 1,95 en wat te denken van een werkelijk leuk
bestand?

Als er vanuit de listserv geen bezwaren tegen UNLIMITED zijn, waarom niet?

En ja: laten we het over en maand of zes even evalueren.

Met groet,
Michel

NEDBIB Lijstbeheerders schreef:
> Zeer geachte collega's,
>
> Ik ben voornemens een beleidslijn aangaande het gebruik van NEDBIB-L
> te wijzigen en wil graag jullie mening polsen.
>
> *** Voorstel:
>
>  - voortaan toestaan dat er met de mail berichten attachments
>    meegestuurd mogen worden.
>  - de maximum omvang van een mail incl attachment vast te
>    stellen op 2Mb
>  - na 6 maanden evalueren en eventueel herzien.
>
> *** Overweging:
>
> Tot op heden was het meesturen van attachments niet toegestaan
> [...]

Aanmelden? Afmelden? Info? Zie de NEDBIB-L website op http://nedbib.reuser.biz/
      lijstbeheerder: Arno H.P. Reuser    [log in to unmask]

       EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS
 Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller
                              Houd hier a.u.b. rekening mee!