Print

In Vlaardingen zit het filiaal Holy ook in een redelijk nieuw gebouwde
school/bibliotheek. Ik weet helaas niet hoe dat verder georganiseerd is.
Het enige dat ik weet is dat de bibliotheken van Vlaardingen en Schiedam 1
management hebben en morgen overgaan op een nieuw systeem (dus wat
moeilijk bereikbaar zullen zijn). De school maakt gebruik van de
bibliotheek als ondersteuning van het nieuwe leren (waarvan onlangs in een
krant een hele discussie stond over het nut er van).
De reden voor de nieuwbouw was het nieuwe schoolgebouw dat er toch moest
komen, de dure toenmalige locatie van het bibliotheekfiliaal in een
winkelcentrum en ik dacht ook de invoering van de nieuwe leermethode.
Ik realiseer me dat dit een onvolledig verhaal is dat je zelf bij zal
moeten werken/stellen.
Succes,

Hans de Man
www.libarysoftware.info

                     NEDBIB-L website http://nedbib-l.kb.nl/
       lijstbeheerders: Arno Reuser             [log in to unmask]
                        Arend jan Hak      [log in to unmask]

       EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS
 Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller
                              Houd hier s.v.p. rekening mee!