Print

Formats voor het beschrijven van processen en procedures

Beste allemaal,

Binnen de afdeling waar ik werk zijn we momenteel bezig met het proces van het beschrijven van processen en procedures die binnen de afdeling spelen. Uiteraard is dit het beste om te doen in een vastgesteld en hanteerbaar format.

Zijn er in het land voorbeelden van formats te bekijken of te verkrijgen? M.a.w. wie heeft zijn procedures of processen op papier staan volgens een vastgesteld format en wil dit format met mij delen? Het gaat dus alleen om het format, niet om de gegevens die er eventueel in staan.

Met vriendelijke groet,

Martijn Maatman

*********************************************************************************

Martijn Maatman

Medewerker Monitoring, Control en Beheer

Voorzitter OMR

Postbus 23145

3001 KC Rotterdam

( 010-4399840
Ê 010-4399004

"Elk probleem heeft een oplossing, als er geen oplossing is dan is het geen probleem maar een feit."

____________________________________________________________ Dit bericht is verzonden via [log in to unmask] NEDBIB-L website http://www.kb.nl/nedbib-l lijstbeheerder: Henk Matthezing [log in to unmask]

EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller Houd hier s.v.p. rekening mee!