Print

Beste allemaal,

Binnen de afdeling waar ik werk zijn we momenteel bezig met het proces
van het beschrijven van processen en procedures die binnen de afdeling
spelen. Uiteraard is dit het beste om te doen in een vastgesteld en
hanteerbaar format.

Zijn er in het land voorbeelden van formats te bekijken of te
verkrijgen? M.a.w. wie heeft zijn procedures of processen op papier
staan volgens een vastgesteld format en wil dit format met mij delen?
Het gaat dus alleen om het format, niet om de gegevens die er eventueel
in staan.

Met vriendelijke groet,

Martijn Maatman

*********
Martijn Maatman

Medewerker Monitoring, Control en Beheer
Voorzitter OMR

Postbus 23145
3001 KC Rotterdam
* 010-4399840
* 010-4399004
"Elk probleem heeft een oplossing, als er geen oplossing is dan is het
geen probleem maar een feit."
*********

                  NEDBIB-L website http://www.kb.nl/nedbib-l
       lijstbeheerder: Henk Matthezing [log in to unmask]

       EEN ANTWOORD GAAT STANDAARD NAAR ALLE LIJSTDEELNEMERS
 Wellicht is uw antwoord alleen zinvol voor de vragensteller
                              Houd hier s.v.p. rekening mee!