Print

 Een antwoord gaat standaard naar de verzender, niet naar de lijst

Hallo,

De aardige reacties op mijn vraag over sprinters doen mij meteen een
volgende vraag in de groep gooien:

Onze bibliotheek is onlangs verhuisd en nu hebben wij nieuwe bakken voor de
cd's en de bladmuziekboeken gekregen. Door het iets andere formaat van deze
bakken in vergelijking met onze oude bakken, passen onze oude "tabbladen"
niet of niet goed meer en bovendien waren deze zo oud en vergeeld dat ik ook
blij ben dat ze niet meer passen, zullen we maar zeggen. Met tabbladen
bedoel ik kunststof plaatjes die we tussen de cd's zetten met daarop de
genre-aanduidingen, dus bijvoorbeeld "78 Popmuziek". Tussen de bladmuziek
stonden altijd dezelfde dingen, maar dan een stuk groter.

Wij hebben dus nieuwe nodig, maar waar kun je dit soort dingen krijgen?
Iemand van jullie die daar een adresje voor weet of een idee heeft wat je
wellicht voor dit doel zou kunnen gebruiken?

Groeten,
Jacqueline
OB Huizen