Font:

LISTSERV Archives

NEDBIB-L Home

NEDBIB-L  October 2012

NEDBIB-L October 2012

Re: spam?

"Brekel, AJP van den (med)" <[log in to unmask]>

Discussielijst voor Bibliothecarissen en Informatieprofessionals <[log in to unmask]>

Wed, 17 Oct 2012 08:43:16 +0000

text/plain

het toverwoord is : keuze
Wij hebben de mogelijkheid om te kiezen, net als onze klanten.
Doe dat dan ook, en klaag niet over teveel keuzemogelijkheden :-)
groet,
Guus

Sent from my iPhone

On 17 Oct 2012, at 10:37, "Bakker, Quinten de" <[log in to unmask]> wrote:

> [...]
> Wat kan niet via de emaillijst dat wel via Yammer kan? Spam blokkeren/ontlopen. en wat nog?
>
> Het voordeel van de aloude email is dat die binnen komt wanneer die binnen komt. We hoeven niet naar een site te surfen, in te loggen, om in de gaten te houden of er misschien al iets wetenswaardigs nieuws gecommuniceerd wordt (en als niet, of dat een uur later misschien wel het geval is. En zo niet, of ...). Push vs pull.
> 's Ochtends bij Yammer inloggen en de hele dag open houden? Kan. Maar blijft dat het ng een kanaal is dat we dan in de gaten moeten gaan houden.

 De inhoud van dit bericht is vertrouwelijk en alleen bestemd voor de geadresseerde(n). Anderen dan de geadresseerde(n) mogen geen gebruik maken van dit bericht, het niet openbaar maken of op enige wijze verspreiden of vermenigvuldigen. Het UMCG kan niet aansprakelijk gesteld worden voor een incomplete aankomst of vertraging van dit verzonden bericht.

The contents of this message are confidential and only intended for the eyes of the addressee(s). Others than the addressee(s) are not allowed to use this message, to make it public or to distribute or multiply this message in any way. The UMCG cannot be held responsible for incomplete reception or delay of this transferred message.