LISTSERV Archives

NEDBIB-L Home

NEDBIB-L  April 2005

NEDBIB-L April 2005

Re: media-educatie via e-learning

"Kok, Kees" <[log in to unmask]>

Discussielijst voor Bibliothecarissen en Informatieprofessionals <[log in to unmask]>

Fri, 15 Apr 2005 08:50:11 +0200

text/plain

Hallo,
Denk je niet dat het aanleren van informatievaardigheden de taak is van
de onderwijsmediatheken in de scholen voor voortgezet onderwijs in
Gouda? Daar werken mediathecarissen die (kunnen) weten hoe je dit
effectief (!) aanpakt.
Misschien kun je ze ondersteunen door uit te zoeken welke cursussen via
internet beschikbaar zijn. Webdetective is er bijvoorbeeld zo een. Ik
heb er goede ervaringen mee.

Met vriendelijke groet,

Kees Kok, mediatheek
Oostvaarders College - Almere
[bestuurslid van de LWSVO, beroepsvereniging van
onderwijsmeiathecarissen]